Asystent biura

  • Organizowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań oraz planowanie podróży i konferencji dla zarządu
  • Przygotowywanie dokumentów, takich jak raporty, prezentacje i notatki, na potrzeby zarządu
  • Prowadzenie rejestru dokumentów zarządu i ich archiwizacja
  • Przygotowywanie i rozsyłanie zaproszeń na spotkania zarządu oraz zarządzanie listami obecności
  • Obsługa korespondencji oraz przyjmowanie i przekazywanie telefonów dla członków zarządu
  • Monitorowanie i uaktualnianie harmonogramu spotkań oraz gromadzenie informacji na temat bieżących projektów i inicjatyw zarządu
  • Koordynowanie spotkań zarządu, w tym organizowanie miejsc i materiałów do spotkań, oraz przygotowywanie i dystrybucja agendy spotkań
  • Utrzymywanie poufności informacji i dokumentów związanych z zarządem
  • Wsparcie zarządu w codziennych działaniach, włączając w to obsługę logistyczną i administracyjną
  • Przyjmowanie i obsługa gości, w tym rezerwowanie sal konferencyjnych i organizowanie cateringu
  • Składanie zamówień i monitorowanie stanu zapasów biurowych
  • Obsługa programu finansowo-księgowego
  • Wystawianie dokumentów księgowych
  • Kontakt z klientami
  • Wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjnych, które mogą być przypisane przez zarząd

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy biurowej
  • Znajomość obsługi biurowej i urządzeń biurowych
  • Umiejętność organizacji czasu pracy
  • Doskonała obsługa komputera, w szczególności programów biurowych, takich jak Word, Excel itp.
  • Znajomość zasad etykiety i protokołu
  • Dobre umiejętności komunikacyjne, zarówno ustne, jak i pisemne
  • Znajomość języka polskiego i niemieckiego w stopniu komunikatywnym, znajomość języka niemieckiego jest niezbędna
  • Zdolności organizacyjne i analityczne
  • Umiejętność prowadzenia sekretariatu i dokumentacji
  • Dyskrecja i zaufanie
  • Proaktywność w wykonywaniu obowiązków
  • Dobra obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • Elastyczność i dostępność do pracy w godzinach wczesnopopołudniowych
  • Dokładność i precyzja
  • Gotowość do nauki i rozwoju osobistego

  • Rodzinną atmosferę - to dla nas zdecydowanie więcej niż praca!
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia
  • Umowa o pracę lub umowę zlecenie
  • Pracę w godzinach 8:00-16:00
  • Możliwości rozwoju osobistego i zawodowego

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.



Aktualnie dla jednego z naszych klientów, który zajmuje się produkcją mat podłogowych poszukujemy kandydatów na stanowisko:



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

LeasingTeam Group


Toruń, kujawsko-pomorskie

Umowa o pracę

Asystent

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 2 dni